Boren obisk plačljive Senidah dodatno podžgal Celjane: “koliko je Zavod Celeia plačal za ta fiasko?”


Včeraj smo pisali o razburjenju med Celjani zaradi plačljivega koncerta pevke balkanskih ritmov in napevov, Senidah, na Krekovem trgu v Celju. Sinoči so se na družabnih omrežjih strasti še dodatno razvnele ob deljenju fotografij in videov, ki pričajo o skromnem obisku koncerta, za katerega je bilo očitno malo ljudi pripravljenih odšteti 16 €.

“Upam, da kdaj izvemo koliko je Zavod Celeia plačala za tale fiasko,” je zapisal skrbnik FB skupine Cjele Cjele, pod njegovo objavo pa so padale težke besede kot “katastrofa” in “sramota za Celje”. Vprašanje o ceni nastopa pevke Senidah smo že v sredo zastavili Zavodu Celeia, vendar odgovora nanj nismo prejeli.

V naši anketi, v kateri je od včeraj sodelovalo že čez 600 obiskovalcev Celje.info, se zgolj 7 odstotkov strinja s plačljivostjo koncerta. Obenem jih tri četrtine meni, da Senidah ni ustrezen izbor izvajalca za Pravljično Celje.

Čeprav v Zavodu Celeia izražajo zadovoljstvo z izvedbo programa in obiskom letošnjega Pravljičnega Celja, pa Celjani več kot očitno niso dobro sprejeli ideje Zavoda Celeia, da jim v Pravljično Celje pripelje pevko Senidah in zanjo zaračuna 16 evrov vstopnine. Ob razburjenju na družabnih omrežjih tako kaže tudi odziv, oziroma udeležba na koncertu. Iz fotografij in videov je namreč razvidno, da je ta bila skromna, sploh v primerjavi z obiskom predhodnih, brezplačnih koncertov na Krekovem Trgu.

Razprava o tem se je razvila predvsem pod objavo v FB skupini Cjele, Cjele. Skrbnik skupine je objavil fotografijo situacije na koncertu ob 20:39 uri (iz naslovnice), torej skoraj 40 minut od uradne ure začetka koncerta. S fotografije je razvidno, da je Krekov trg precej prazen, nekaj ljudi pa je vendarle bilo zbranih neposredno pred koncertnim odrom. Ob tem je zapisal: Nastop Senidah na Krekovem trgu (ob 20:39) .. ravnokar .. to je to! Upam, da kdaj izvemo, koliko je Zavod Celeia plačala za tale fiasko.”

Podobno sliko je ponudil video Špele Božinovič in spodnja fotografija Mirana Hrženjaka, ki je sceno zajel ob 21:21 uri:

Pod videi so se vrstile kritične objave v stilu “sramota za Celje”, “žalostno”, “čista polomija” in podobno.

Natalija G. je sicer prepričana, da je problem obiska ravno vstopnina: “to je zato, ker je vstopnina, če bi bilo brezplačno, bi bilo polno. Nastopala je predlani v laskem, na pivo in cvetju! Nabito polno!!!”

Nekateri, denimo Matic J., so do vzdušja v Pravljičnem Celju prizanesljivejši, a niso mogli mimo sinočnje situacije: Letošnje decembrsko vzdušje v pravljičnem Celju je bilo po moje najboljše, odkar se je Slovenija osamosvojila. Vse do današnjega dne. Če bi tudi danes bil brezplačen vstop, mislim, da bi več zaslužili s prodajo kuhančka in pohanih mišk kot pa s kartami. Tako da bravo celjani, ker se niste udeležili koncerta.”

S strani Žige K. je prišla tudi pohvala:Kaj je pa švoh glede dogajanja v Celju. Ste bili kaj? Tudi če so danes falili, je MOC za dogajanje v Celju v decembru še vedno lahko deležna ogromne pohvale.”

V anketi Celjani kritični do izbora Senidah

Kaj si mislijo o plačljivem koncertu Senidah in letošnji organizaciji Pravljičnega Celja na splošno, smo v anketi povprašali tudi naše bralce. Število sodelujočih je že preseglo 600 in še narašča, približno tri četrtine jih živi v Mestni občini Celje.

Rezultatom ankete se bomo podrobneje posvetili v naslednjih dneh, saj je sodelovanje v anketi še mogoče. Tokrat poglejmo zgolj, kako so se anketiranci opredeljevali do plačljivega koncerta Senidah.

Da je pobiranje vstopnic zanj smiselno, da se s tem pokrije vsaj del stroškov, meni zgolj 7 odstotkov sodelujočih v anketi. Kar 77 odstotkov jih meni, da bi koncerti v Pravljičnem Celju morali biti brezplačni, 15 odstotkom sodelujočih pa je glede tega vseeno.

Na vprašanje, ali je balkanska trap diva Senidah ustrezen izbor izvajalca za praznično Celje, jih tako meni četrtina, pa še večina teh pod pogojem, da bi bil koncert brezplačen.

Spomnimo, v včerajšnjem članku smo objavili stališča Zavoda Celeia, da je bil cilj pokriti različne glasbene zvrsti in da ne gre za imena, ki se pojavljajo vsako leto.