Policijsko poročilo PU Celje: 29. 8. 2016

PolicijaDanašnje policijsko poročilo policisti PU začenjajo s podatki o nesreči v gorah, v kateri je v Turskem žlebu nad Okrešljem umrl 64-letni pohodnik.

Po zbranih podatkih je bil 64-letni pohodnik v soboto, okoli 18. ure, na vrhu Turskega  žlebu. Pri sestopu mu je najverjetneje zdrsnilo in je padel ter dobrih 200 metrov drsel po melišču. Pri tem se je tako hudo poškodoval, da je na kraju umrl. Naslednji dan sta pokojnega našla pohodnika.

Policisti današnje poročilo nadaljujejo s podatki o prometni nesreči, v kateri se je v petek dopoldne poškodovala 76-letna peška. V peško, ki je pravilno prečkala vozišče, je na prehodu za  pešce v križišču Ceste talcev, Ceste Františka Foita in Partizanske ceste v Velenju, trčila 70- letna voznica osebnega vozila. Peška se je v prometni nesreči hudo poškodovala.

Hudo  prometno  nesrečo so policisti obravnavali tudi v soboto. Zgodila se je na glavni izven naselja Štore. 40-letni voznik osebnega vozila, ki je vozil iz smeri  Teharij proti Štoram, je v semaforiziranem križišču, v katerem je v času prometne nesreče utripala rumena luč, pri zavijanju v levo zaprl pot 46-letnemu  motoristu. V  trčenju se je voznik motornega kolesa hudo poškodoval.

Včeraj so bili policisti obveščeni o vlomu v osebno vozilo na Nušičevi ulici v Celju. Lastnik pogreša denarnico z bančnimi karticami in gotovino.